dissabte, 21 de març de 2009

Evohé....Evohé!

Saluts a tothom! amb l'Equinocci de Primavera, es dona começament a aquest blog, que es pretén siga un espai d'encontre, comentari i discussió per a parlar d'erotisme, vida, art, cultura, sexualitat, societat, música, un poc de tot... de tot allò que ens ompli la boca de regust sensual, fresc o untuós, com una copa de bon ví que ens fa somriure mirant la vida que tenim endavant, amb les seues alegries i els seus dolors, i ens porta al sublim dir . Com deia Ibn Jafaya d'Alzira, "l'alegria no es troba sinó en una copa de vi, i la vida, al cruixir d'un llit" Esteu tots i totes convidats/es a participar en la bacanal.


6 comentaris:

  1. Quina sorpresa! Això es presenta interessant, molt interessant...
    Ja aniré passant per aquí, a fer un gotet de vi i a rebuscar trocets de pell sincera entre tant de pelatge.
    Un bes molt fort... tu tries, ja saps!

    ResponElimina
  2. Molt interessant...tanmateix senyor/a faune...suposo que no voldrà sortir de l'anonimat o m'equivoco?

    ResponElimina
  3. Grasis pes comentari! Em pareix que ja em coneixes massa... In vino veritas, diuen!

    En fi, algun dia passetjaràs pes boscos d'Eivissa i els estimaràs potser tant com sa lluna de València. Saps que estas convidat.

    un bes!

    ResponElimina
  4. Per cert, aquestes son unes de ses cançons de ses que et parlava avui de matí.

    "Me prezsento: soy la libertad de tu cuerpo y no cobro con fe."

    http://www.youtube.com/watch?v=d4cdqBzKb1A

    http://www.goear.com/listen/b0ca7ed/Aquelarre--Mago-de-oz

    ja em diràs què en penses, posats a parlar de bacanals i de quadres de Goya...

    ResponElimina
  5. Ei nimfeta, doncs clar que sí, t'agafe la paraula de la convidada... ja farem que la lluna de València es gire cap als boscos d'Eivissa a veure que és això que es sent. Ah i les cançons, m'han agradat prou, vaja. Jo tenia una imatge de Mago de Oz de més bé hippies soplagaites, però els veig molt més heavys del que em van parèixer quan, ja fa molts anys, vaig sentir-los per primera vegada. Ah i sobre tot la de Diabulus in Musica m'ha encantat, i també el vídeo, molt del meu gust, vaja.

    ResponElimina
  6. Qué faltón! Hippies soplagaites... ja te faré escoltar jo es Mägo de veritat i fliparás!

    En fi, un bes!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails