dissabte, 30 de maig de 2009

Arreglant-se els baixos


Ahir, al eixir d'un pesat curs d'especialització al que m'han fet apuntar-me els meus caps per motius de feina, ens anàrem a un bar de prop de la Llotja un parell de companyes i un company del curro a fer-nos unes canyes (el Lounge era, que per cert no està mal, i no és per fer propaganda eh?). Allà estàvem, xarrant i fent-nos les canyes, i començàrem a parlar de modes i d'estètica, i eixí el tema de la depilació i demés, i com que jo sóc, com a bon faune, peludet, done prou joc al tema, jejeje, encara que no em depile massa, només celles i esquena. En breu es parlà de la depilació i la cura del pèl púbic i genital. Una de les xiques s'ho feia amb làser, i altra amb cera, i les meues contertúlies i contertuli es quedaren prou asombrades de que jo em rasurara el pél genital, doncs els va resultar una cosa molt nova, al menys a una d'elles, que no havia conegut mai a cap tio que s'arreglara els baixos. El xaval però, es va interessar prou pels detalls tècnics (segur que provarà), dons té, segons diu una selva verge baix els calçotets, jejeje.

Considere que aquesta és una cosa prou bona, doncs a banda d'estètica, aporta molta més comoditat (no atragantar-se per exemple). I també pot ser quasi qüestió de respecte i educació: en una felació, per exemple, no pots voler que et xuclen els testicles, el perineu o l'anus si tens un matoll de péls. Com deien a l'erotologia hindú, a la que sóc prou aficionat, "el penis d'un home ha d'estar perfumat i rasurat, i sembrar una bossa" (veure imatge, extreta de l'edició del Koka Sastra a cura d'Alex Comfort publicada per Ediciones B). Jo tire mà de maquineta elèctrica, i vosaltres? com porteu aquest tema? vos agrada portar i/o trobar-vos els baixos de l'amant en qüestió arreglats, peluts o rasurats?


PD: atenció als sàtirs que vulguen rasurar-se amb màquina elèctrica, és perillós confiar-se amb les dents de plàstic de protecció, doncs si no es va amb prou de compte la pell de la bossa escrotal pot acabar a les dents mecàniques... ai!!!

10 comentaris:

  1. Arreglats! És qüestió de comoditat, i, en alguns casos, de respecte.

    A més, al·lotes i al·lotetes, ben depilades augmenta molt sa sensibilitat... ahí lo dejo!


    En fi, un bes!

    ResponElimina
  2. Quina casualitat!! Les meues companyes de treball i jo també vam treure eixe tema mentre ens fèiem el cafè el dijous passat, i el xic que venia amb nosaltres tampoc ho havia provat i crec que ara s'ho està pensant...
    Jo si que he conegut a xics que es rasuren el pèl púbic i genital i de moment no n'he conegut dels que duen la selva negra als baixos (he tingut sort), però em decante pels que ho duen arregladet, jejeje
    Aneu amb compte amb les maquinetes!! ;)

    Un besot!
    [L]

    ResponElimina
  3. Sincerament, el natural és el millor. Preferisc el pèl, notar que hi ha vida per tot arreu del nostre cos, jugar amb ells. Augmenta el meu desig cap a l'altra persona.
    No sé, és preciós recordar que som persones amb un cert grau de primitivisme que tota aquesta moda capitalista de la depil·lació ha sepultat.

    Muak!

    ResponElimina
  4. Home, jo consider que més que qüestió d'estètica és cosa de comoditat. Però en fi, depén més de gustos que de res altre!

    ResponElimina
  5. Jo sóc de punts entremigs, o sigui que prefereixo ARREGLAT. No m’agrada un excés de pèl, però trobo exagerat anar rasurat/da.

    ResponElimina
  6. Saluts peluts a totes i tots! jejeje ai Maria, doncs a veure si sí que vas a ser una mica extremista com et diuen... moda capitalista! si ja es depilaven o arreglaven el pèl genital en la Índia Antiga i en el món islàmic medieval (ahi capitalisme poquet)! però el que sí que anem a coincidir (i crec que potser vas per ahi) és que tot el rotllo de la metrosexualitat és només un invent de la indústria cosmètica i estètica per a vendre més (ací, sí, capitalisme pur i dur). Si bé a mi m'agrada (i intente portar-ho) arregladet, no em fa cap molèstia una figa peluda, que per a primitius els faunes! Besets forestals a tothom!

    ResponElimina
  7. Una miqueta extremista? Com diuen? Hahahaha! Que t'agrade la naturalitat és extremista, senyor?
    Jo em referia a arreglar-se el baixos actualment. Les cultures són molt àmplies i molt diverses i poden tenir els costums que tenen obertament, però la "nostra", desgraciadament, és "pelofòbica" (quan el pèl ha estat sempre (i és) una mena d'escut protector de la resta del cos humà); excusa que han aprofitat per a traure les modes odioses de depil·lar-se, fins i tot, els pèls dels braços i embadurnar-se de cremes i cosmètics.

    Aclarat, Faune?
    Per cert, em piques la curiositat perquè no sé qui ets i m'agrada molt la teua picardia i la teua forma de veure la cara B de l'ésser humà.

    Muak!

    ResponElimina
  8. Jajajaja, no no, si no ho dic per allò de la naturalitat (de fet, jo mateix sóc un cas de naturalitat peluda, com conte al relat de El plaer sublim de Sodoma, se'm pot usar a la dutxa per a fer escuma, jejeje), sinó per allò de "moda capitalista", i en ironia bonrotllera del teu propi comentari del teu perfil. Però em pareix que estem d'acord amb allò de les putes modes i els negocis que fan amb això (aclarat, sí, jejeje).

    Ai, la curiositat! has llegit el post "Eixim de l'armari?"?
    Hale, un beset pelut dels que piquen

    ResponElimina
  9. Ei al·lot, no sé perquè ara només et surten 9 comentaris aquí, però esper que pugues llegir això...

    Sa meua companya de pis i jo, buscant respostes a qüestions existencials (ejem) per google, hem caigut a un blog que diu que ses dones tenim sa regla perquè deixem de ser unes putes una vegada el mes, al menys. Toooooma! En fi, ja saps que no podem evitar ser-ho, però sort que Déu mus ha donat es do de sa regla (que és meravellosa) perquè deixem de ser una guarres! Alabado sea Dios!

    En fi, ja saps que no podem evitar-ho... U.U

    Un bes!!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails