diumenge, 10 de maig de 2009

El plaer sublim de Sodoma I


Estàvem dinant, un bon plat d'espaghetti amb pesto trapanese, regats amb un bon vi negre, i les mirades i tactes de mans sobre mans ja ens afanyaven a acabar, amb l'ànsia d'un sexe no tastat des de feia un temps. En acabar, mentre ens fèiem un gotet de licor d'herbes (ho havia demanat jo, a posta, per a prolongar més la tensió sexual no satisfeta, però tan estimulant), li vaig proposar a la nimfeta ardent amb qui compartia dinar i viatge al bosc: "Ei, que tal si ens fem una bona dutxa abans d'anar al llit? tinc prou ganes d'ensabonar-te". Ella digué que sí, i allà cap al bany ens anàrem. "Espera'm ací que vaig a per les tovalloles", digué. Al tornar al bany em va trobar ja totalment nu, pél, pell i desig a l'aire, amb el meu membre erecte i a punt d'esclatar de ganes... "Vine ací" vaig dir, agafant-la pel braç i posant-se'l al meu muscle, i tancant la porta. Mentre ella em subjectava pel coll li vaig alçar una cama, espentant-la a mig seure a la pica, i alçant-li el vestidet que portava, sense res sota, li vaig penetrar amb força, carregat d'impaciència, eixa figueta sucosa que tan humida aguaitava entre les cames. Mmmmm que caloreta acollidora i dolça... quasi em venien ganes de còrrerme allà mateix...
Amb la mà que li subjectava per les natges, li palpava eixe cul suculent de lluna plena i corves sensuals que tan calent em posa, i la meua excitació va anar en augment, i sense pensar-me-ho dos vegades, vaig traure la fava de la coveta humida i li vaig pegar la volta amb decisió contra la pica: "obri el cul, nimfeta meua", vaig susurrar-li a cau d'orella, a la qual cosa va respondre amb un somriure i un obrir-se de cames per a facilitar-me la feina. Aleshores, després d'un beset al coll seguit d'altres tants a l'esquena, vaig agenollar-me darrere d'ella (aquesta ofrena tan deliciosa sempre mereix ser rebuda amb honors i homenatges) i vaig endinsar la meua cara entre eixes natges suculentes per a practicar-li un bon bes negre, fent girar i endinsar-se la meua llengua al seu anus, omplint lo de saliva per a facilitar l'entrada. Llavors, una vegada aconseguit algun gemec i amb l'anus ben ensalivat, em vaig alçar i, lubricant-me la punta del penis amb saliva vaig començar a penetrar eixe culet que s'oferia, gaudint de l'immens plaer de sentir eixe anus deliciós apretant-se al voltant del meu membre, i notant com l'obria i m'endinsava poquet a poquet, fins xocar els meus testicles contra el seu perineu i els meu pubis contra la lluna plena que tenia davant "Que tal carinyet meu? Va bé així?" "Ufffffff sí molt bé", digué mentre em regalava un esguard llasciu a l'espill que ens oferia una dosi afegida de sensualitat... (continuarà).

1 comentari:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails