diumenge, 17 de maig de 2009

El plaer sublim de Sodoma II

(...) Entre embestida i embestida, entre gemec i gemec, entre besos i mossegades, aguantava les meues ganes de còrrer-me, fins que, no massa tard, li vaig xiuxiuejar a l'orella: "ei, que tal si anem a la dutxa ja i acabem ahí?" "Doncs que em pareix molt bé", va dir-me. Vaig treure la cigala del seu cul, poquet a poquet, notant com eixe anus amigable l'abraçava en comiat maliciós, sabedor d'un molt proper reencontre, i ens anàrem cap a la dutxa, besant-nos i llepant-nos tot el cos baix l'aigua tèbia que ens mullava sencers. Que per cert, m'encanta sentir la pell mullada d'una dona, el tacte suau i ters però delicadament relliscós d'uns pits mullats.
Rentant-nos bé l'un a l'altre, entre aigua i sabó, la meua amant acuàtica, que sota l'aigua que relliscava sobre nosaltres se m'apareixia, més que com a nimfeta, com a danaide devoradora d'homes, baixant els seus llavis humits de saliva, aigua i desig, va arribar fins al meu sexe, fent-lo desaparèixer en eixa boca experta, mentre em regalava esguards llascius, i carícies perverses als meus testicles, perineu i anus, que em feien tremolar de goig i desig.
Al poc es va posar d'empeus, gratant-me el pit i fent escuma de sabó amb la meua mata de pèl de sàtir. "Jejeje que divertit, no havia estat mai amb algú tan pelut" "I t'agrada?" "Clar que sí". "Jejeje, a que és un bon substitut de l'esponja per a fer escuma? ara però allà baix no podràs fer tanta". "Sí, ja ho he vist que te l'has retallat, ja tocava", "Sí, ja saps que m'agrada cuidar els detalls per als nostres encontres.... i què tal si ara et dones la volta i et rente l'esquena?" Es va girar somrient i jo, amb les mans plenes de sabó, vaig començar a acaronar la seua esquena, baixant pels seus malucs a les seues natges abondants. "Agafat a la barra", li vaig dir a cau d'orella. Hi havia a la paret una barra horitzontal, per a penjar les tovalloles o per a agafar-se en eixir, i somriguent, i sabent el que volia, va prendre la barra amb ambdues mans, combant l'esquena com una gata i oferint-me el seu cul generós de lluna plena, que, amb amb ànsia, vaig prendre amb les mans, i, escampant sabó per la ratlleta i l'anus, i pel meu penis, vaig començar a penetrar, endinsant la meua brasa ardent sense dificultat en un camí agnost que m'aguaitava amb ganes... ara començaren les embestides novamentent, els gemecs i l'activitat frèntica de les mans que viatjaven sense descans dels pits als malucs, i a les natges per a palmejar-les, al ritme de la sodomització que ens estava arrencant ja a tots dos un bon orgasme, que va esclatar amb forts gemecs mentre li omplia el culet amb la meua llet calenta.... "Uaaaahhhh!!! uf que bé m'he quedat... com estàs? tot bé carinyet?" diguí mentre abraçaba per la cintura a la meua danaide i em deixava caure un poquet sobre la seua esquena, besant-li el coll amb els ulls tancats. "Mmmmhh... molt bé. Ei, mira això" "Què?" vaig mussitar mentre obria els ulls... i vàrem esclatar entre rialles quan vaig veure el que em mostrava a la seua mà... la barra de la paret, arrencada pel furor de les embestides de passió. "Jajajaj i ara què? a veure que li dius a les companyes del pis..." "Bé crec que té igual, ens han sentit de totes maneres..."

16 comentaris:

  1. Jajajajaja!

    És massa. Que sàpigues que m'ha agradat molt, més que sa primera part.

    1kiss!

    ResponElimina
  2. De res xata! m'alegra que t'agrade... un petó banyat, des d'un bany al fons del bosc...

    ResponElimina
  3. Ets massa! En fi, esper veure't pronte, que pareix que el món s'ha posat en sa nostra contra! xD

    1kiss

    ResponElimina
  4. Increïbles. Tu i les teues dues parts (textuals, eh?).
    Fas que el sexe semble el que de veres és: divertit. M'has enganxat!

    Moltes gràcies pels dos comentaris. Sempre és un plaer rebre el·logis i més, si ho fan tan directament.

    Clap, clap! (i un beset)

    ResponElimina
  5. Moltes gràcies guapes! s'agraeixen des dels racons foscos, frescos i humits d'un barranc valencià de muntanya, els vostres comentaris, besets i somriures.

    ResponElimina
  6. I un parell de revolcons també!!

    ResponElimina
  7. "Em poses primaveral..."

    Si tot va bé, avui tenim una nova entrada Made in Sofi, as meu Kaos, però serà tard a la nit... Ja hi entraràs i em diràs cosetes...

    1kiss!

    Per cert, et prenc sa paraula!

    ResponElimina
  8. Hahahahaha! A veure, perla forestal... Això diuen que són "missatges subliminals". Però menys mal que en uns caps com els nostres, això és rebutjat a una velocitat de vèrtex.
    M'agrada que t'agrade el meu somriure. Sempre és bonic que t'ho diguen, sobretot si vé d'una persona com tu.

    Muak!

    ResponElimina
  9. Encara no havia entrat al teu bloc, Faune, i he decidit que me'n faig seguidora ara mateix.
    Que bé que s'ho passa un entre boscos i ninfes...

    ResponElimina
  10. Benvinguda, joia de la baralla! en aquests boscos agraden els jocs d'atzar, les cartes descobertes i els asos en la mànega... petons forestals, xata.

    ResponElimina
  11. Avuí he descobert aquest bloc i, malgrat que sembla que té poc temps, m´ha encista!!! Felicitats!!! Espere que aviat publiques més entrades!!!

    Un bes!!!

    ResponElimina
  12. Gràcies i benvinguda, Gata parda! els personatges felins sou molt benvinguts en aquests boscos, i prompte hi haurà més entrades (en quant tinga un momentet).

    ResponElimina
  13. El nas de la meua felicitada és genial. És un nas amb personalitat pròpia, dels que enganxen des del primer dia. Nas basc-navarrés... :)
    A veure si ens delectes amb una de les teues... Que es troben a faltar per aquesta llar.

    Muakets forestals!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails