divendres, 17 de juliol de 2009

Figueta amb gerd


L'estripanits ens proposa que contem cóm ens agrada fer i que ens façen el sexe oral, i ací teniu, pel que a mi respecta, cóm m'agrada menjar-me un parrús:

Primer, he de dir que, si bé el pèl no em molesta, és enormement agradable i còmode menjar-se una figueta ben rasuradeta, amb un poc de pèl al mont de Venus... mmm. U no ha d'arribar com que s'aboca al pessebre, però de vegades la passió pot més que la tècnica i u s'amorra impetuosament. A mi m'agrada, després d'un bes humit als llavis, baixar poquet a poquet besant els pits, els mugrons i la panxa, fins arribar al cony i començar a fer-li petons per la vulva, per la part exterior i el mont de Venus, i començar a donar llepades lentes i fortes de baix cap a dalt, pressionant els llavis vaginals, per a centrar-me després al clítoris, fent girar la llengua sobre aquesta joieta màgica, i també besar-la i succionar-la un poquet. També m'agrada baixar amb la llengua, mentre mossegue en el trajecte els llavis vaginals amb els meus llavis (no amb les dents, atenció) i fer-la girar a l'entrada de la vagina, fent cercles lents, i, amb més velocitat i un ritme més trencat, fer-la botar i ballar amb pressió maliciosa sobre el perineu i immediatament a l'anus, fent un bon bes negre que complemente la menjadeta de figa. Per altra banda, una figa no flota en un buit còsmic, està a un cos humà, càlid i invitant, i per això m'agrada també tindre les mans actives, arrapant la cara interna de les cuixes (que també m'agrada mossegar), acaronant la panxa o agafant la mà de la meua amant. De la mateixa manera, també està molt bé emprar els dits, i ficar u o dos, no massa profundament ara, a la vagina, mentre es visita al clítoris, o lubricar un dit i, lentament, introduir-lo al culet fent suaus cercles mentre es balla amb més velocitat amb la llengua sobre el clítoris. Per a aquestes coses ve molt bé el lubricant de sabors, comestible. Acabe d'emprar-lo per primera vegada fa no massa temps, i ara en estiu, és un plat molt frutal, fresquet i que entra molt bé, la figueta amb gerd (frambuesa, com m'agrada això d'anar redescobrint els mots d'una llengua).

Besets sabrosos a totes!

Faune

(imatge mangada a: http://www10.gencat.net/probert/catala/propostes/p6_receptari.htm )


9 comentaris:

  1. No et pots imaginat es fart de riure que m'estic fent amb lu de que "Per altra banda, una figa no flota en un buid còsmic."!!
    Però, bromes a part, és una cosa a tenir en compte...

    I es lubricants de sabors... jijiji >.< M'encanten!!! Frambuesa en especial... però m'apeteix molt provar es de melicotó (préssec deis valtrus?)!

    Per cert, a varies dones les he sentit a dir que prefereixen sexe oral ben fet que no altra cosa! Així que, al·lotets, ja sabeu què heu de fer per conquistar una joveneta ;)

    1kiss

    ResponElimina
  2. uups!quina calor de sobte!!! ;)

    un besot fresquet (per a baixar la temperatura i tal...)

    ResponElimina
  3. No hi ha més a dir. Una menjada de manual ;)

    Salutacions!

    ResponElimina
  4. mmmm....perfectament podria imaginar com segueix l'escena pujant encara més de tó...però no és el meu post jeje.. amb el sexe tot és senzillament deliciós, fer i deixar-te fer...establint aixi les pròpies normes segons el plaer ho convingui... m'ha encantat senyor... has quedat com un digne ésser provinent de les bacanals més experimentades. un gotet de vi a la teva salut!

    ResponElimina
  5. Guau.
    Amb aquest post és inevitable no excitar-se. I ja no només per la manera amb que ho descrius sinó, perquè s'ix dels típics tòpics que giren al voltant del sexe oral, en general.

    No em veuràs aplaudint, però ho estic fent. Et dedicaré tots els meus orgasmes. Hahaha!

    Un besot, perla!

    ResponElimina
  6. Jejeje gràcies a tothom per passar per ací...

    Dark Lady, què bé que entra ara en estiu la fruita fresqueta, eh? Préssec, sí, així diguem per ací. Préssecs grans, i sucosos, d'horta, o xicotets i intensos, de secà... a la muntanya hi ha alguns presseguers de secà, te'n vens a collir-ne? Per cert, al tanto a La Cuca al Cau i els seus fruits sabrosos... Ah, i un beset afruitat, i gros: flotant en el buit còsmic, com un préssec gegant.

    Su-Lai, sí quina calor... un beset d'eixos amb un cubet de gel entre les dents? que bé que vindria, no?

    Toni, gràcies per l'apreciació... i sempre hi ha més que dir. Segur que a l'estripanits més gent ens conta cosetes interessants sobre el sexe oral, jo estaré atent.

    Arina, brinde amb tu... ui ui, quins elogis, em vas a traure els colors. I com que no és el teu post? el Faune és un espill d'aigua un poquet fosc al qual pot llançar-se qui vulga: a mi, i a més gent, segur, ens encantaria veure cóm ens contes al teu blog cóm continua això i com puja de to, no?

    Maria, gràcies pels orgasmes... jejeje, mai m'havien dedicat! i, així és, ací no es pretén descriure només, també excitar, i eixir-se de tòpics. Un besot per a tu també, xata.

    Besots i abraçades per tothom!

    ResponElimina
  7. Arribo aqui de casualitat,i em trobo aquesta tendra i sensual descripció!
    Tot un goig!

    ResponElimina
  8. Doncs sigues molt benvinguda, Eli, petons forestals! (i afruitats!)

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails