dissabte, 17 d’octubre de 2009

Dita Von Tesse


Ai, la Dita Von Tesse... m'encanta aquesta morenasa exhuberant de pell clara, pin-up vivent que va fer les delícies de Marilyn Manson. Mireu el que deien a Publico fa no massa temps:

BOB POP - BARCELONA 24.09.2009
La cabaretera hipermoderna presentó ayer en Londres su segunda colección de prendas de lencería con diseños de la propia Von Teese quien, a estas alturas de su carrera, parece que ha decidido reservar sus desnudos para ocasiones especiales –y de alto caché– y que sean las modelos contratadas las que se queden en bragas y sostén a media tarde frente a una legión de periodistas y fotógrafos. Claro que también puede ser que Dita, después de haber sido elegida la mujer mejor desnuda por el 'Vanity Fair' español y descubrir que el ganador en la categoría masculina era José María Aznar, haya resuelto limitar sus destapes para no volver a coincidir en la cumbre de la turgencia descubierta con el ex presidente gogó.

No falta raó, no. I la Dita és tan eròtica quan posa nua (com eixa vegada dins d'una copa de xampany gegant... mmmm) com quan posa vestida. De fet, en aquest posat en que apareix junt a dos models en lenceria, no emana un erotisme especial... no sé, l'ambient?

6 comentaris:

  1. La xica objectivament no està mal, però no és en absolut el meu tipo... És com si del programa 'Sé lo que hicisteis' de laSexta -no sé si el coneixes- em donen a elegir entre Pilar Rubio (que li té una retirada a Dita) o Patricia Conde... doncs jo agafe abans a Patricia que a Pilar, sóc de xiques normaletes, m'agraden mooolt més :) Les exuberants i 'explosives' les deixe per a altres... jajaja.

    ResponElimina
  2. Jejeje, sí, no està gens malament, i la Patricia Conde tampoc! però em va més Pilar Rubio, què li anem a fer, per a gustos, colors. La Dita, però, és que és molt especial... i això que a mi sovint m'agraden de pell més fosca, però esta xicona... uf. I les exhuberants, fins i tot "jamonas", jejeje, m'agraden una barbaritat. A fer la mà els tòpics de la moda i de la primesa malaltisa! Visquen les corbes! Xiques, dins de la salut, no us priveu mai per modes del bon menjar i el bon beure.

    PD: i el bon follar...

    ResponElimina
  3. Totalment d'acord amb eixa mena de pronunciament final! Jajaja.

    ResponElimina
  4. L’estètica i les corbes de les pin-ups sempre han estat una de les meves (malaltisses) debilitats!
    Tot i que la Dita no és sant de la meva devoció s’ha de reconèixer que té un no sé què...Mmmm!

    ResponElimina
  5. Aix... la femme fatale, la pin-up, Pilar Rubio, Dita, es quadres de simbolistes i prerrafaelistes plens d'al·lusions a aquesta dona que deixa de ser un florero i que es sap capaç d'aconseguir qualsevol cosa d'un home gràcies as seu atractiu, aquest poderiu, aquesta força purament sexual que tenen dones com Salomé, Morgana, Circe, ses sirenes, Lady Godiva...
    Una delícia aquesta dona.

    ResponElimina
  6. Dita... sensualitat en estat pur. Un bon exemple de com sobresurt per sobre de la resta és la imatge que adjuntes al teu text: acàs les altres modelitos li arriben a la sola de les sabates? Perquè amb l'aura d'aquesta dona, amb la seua mirada trencadora, amb la seua elegància impossible, es carrega d'un colp qualsevol cosset primet i perfectament ajustat als cànons de les FHM d'avui dia. Sense dubte.

    PD: encantada de que t'agradara el meu bloc. Jo seguiré aquest també! salut!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails